torsdag 15. oktober 2009

Merkelig opplevelse og noen filmer

Har helt glemt å fortelle om denne episoden som hendte for ca en uke siden. Gikk som vanlig i Sørmarka med Frost, litt sent på kvelden så det hadde blitt litt halvmørkt. Kom på slutten av "runden" og litt foran oss var et stor gjørmehull, en liten bakke opp og i den bakken stod denne pålen (med blått på toppen).
Når vi nærmet oss gjørmehullet hopper plutselig en mann opp fra stolpen, han satt på kne med pålen mellom bena og løp bak et tre. Tilfeldigvis var det den veien vi skulle gå, så når vi rundet treet stod han der og ventet. Gikk forbi han og fortsatte på veien hjem, men det som var så merkelig var at han var FULL av GJØRME. Ikke på den måten at han har falt, da får du vanligvis litt gjørme på den delen du faller på, men her var mannen dekket av gjørme overalt. Nesten så jeg trodde han hadde badet i gjørmedammen. Synes ihvertfall det var litt merkelig.



Ellers så er det blitt en nesten daglig rutine at vi går en tur i Sørmarka. Men i dag møtte vi INGEN hunder (til en forandring) og da måtte Frost få ut energien på en eller annen måte. Her ser dere hvordan han løste det :-)


For at han skulle bli litt sliten i hodet også så tok vi litt godbitsøk på slutten av turen. Typisk at akkurat når jeg filmet så ringte telefonen, så ble en litt brå slutt.


Alle bildene og filmene er tatt med mobilkamera, så beklager kvaliteten ;-)

2 kommentarer:

  1. Så ekkelt! Vi går også ofte i sørmarka. Da jeg ikke hadde hund så jeg en mann der jeg reagerte på..... alene i skogen. Han hadde en rar oppførsel, men full av gjørme? Så skummelt :O Godt jeg har hund nå. hehe

    SvarSlett
  2. Så flink du er å oppdatere med bilder og filmer og alt!! Jeg prøver å legge ut flere filmer på min blogg, men det går typ 1 av 10 ganger, så jeg blir så irritert til slutt. Gjørme-mannen hørtes litt rar ut ja...men det finnes mange rare mennesker her i verden så hvorfor ikke møte på en av dem når man er på tur. Altid godt å ha hund med, da blir rare mennesker ikke veldig skummle i hvert fall.

    SvarSlett