tirsdag 12. januar 2010

Omvendt lokking

Noen filmer jeg tok i dag med omvendt lokking

På den siste filmen er jeg litt usikker på om han begynner å bli sliten, siden han bruker så lang tid på å se bort, eller om det er litt stor fristelse. Så ut til å bli lettere for han når han bare måtte gløtte opp på meg, fremfor å snu hodet.

Omvendt lokking er morsomt å jobbe med, jeg ser virkelig hvordan Frost bruker hodet til å tenke. Men er litt usikker på om jeg skal klikke når han ser bort fra godbiten eller klikke når han ser på meg. Det jeg har gjort hittil er når han ser på meg, men det er kanskje neste steg? Ser også at jeg må være litt tregere med å gi godbiten. Slik det er nå klikker jeg og samtidig kommer hånden med godbiten frem. Mye å trene på fremover, men det er jammen gøy også

3 kommentarer:

  1. Så flink han er! Og du også, du klikker jo perfekt!! Jeg måtte bare le litt, han er så identiskt med Strax, og selvsagt veldig veldig söt!

    SvarSlett
  2. Hei igjen, ikke peiling på hva selen til Strax heter - fant den i en sånn 100kroners kurv. Den sklir litt, men funket dra Strax fikk pröve seg som trekkhund i jula. Han trakk min systerdotter på 6 år, og han merket det ikke for etter 100 meter eller noe :-) Men ok, hun er jo ganske liten da, og Strax er ganske stark.

    SvarSlett
  3. Kjekt å se når dere trener. Flinke begge to:)

    SvarSlett