mandag 5. juli 2010

En skikkelig berg-og-dalbane

Tok turen til Fotland i dag etter jobb (kunne ikke slå meg til ro med det elendige resultatet fra i går) og for en forandring. Frost var mye mer konsentrert, fulgte meg hele tiden og var KANONFLINK rett og slett. Vi kjørte gjennom programmet for LP kl 1 og jammen gjorde han det uten problemer (bortsett fra fellesdekken, som vi ikke har trent noe særlig på). Klarte å holde seg selv tilbake på veien mot hinderet tilogmed. Det ble bare to gjennomganger av de ulike oppgavene. Jeg hadde en plan om at det skulle være gøy for Frost i dag, og det fikk jeg skikkelig uttelling for også. Han begynte å bli litt sliten på slutten så da ble det mye lek, ingen alvor som avslutning :-)

Hadde med kamera i dag og hadde tenkt å filme, men det regnet så klart i begynnelsen.
Jeg tar med den gode følelsen til i morgen, for da skal jeg og Frost på fjelltur hvor han skal få bære kløven sin full av tomme bæreposer ;-)

2 kommentarer:

  1. Kjekt at det går så bra! Vi får ikke trent så mye akkurat nå. Klarer ikke å se for meg at vi skal klare oss gjennom et helt program :P, men det går nok til slutt. Det tar bare litt lengre tid enn jeg hadde sett for meg : )Ser frem skikkelig trening nå etter ferien!!!

    SvarSlett
  2. Kristin og Hera6. juli 2010 kl. 21:42

    Det står null kommentarer

    SvarSlett