lørdag 28. august 2010

To debutanter

Da har vi deltatt på vår første konkurranse og jammen overlevde vi begge to :-) Ikke den høyeste poengsummen (104), men likevel fornøyd. Fikk 0 på fellesdekk og dekk ved holdt, men det gir oss bare en GOD pekepinn på hva vi må jobbe videre med. Men det jeg er mest fornøyd med er STÅ. Dette har vi jobbet en del med i det siste, men har ikke helt fått det til. Men i dag løsnet det. Eller... løsnet i den grad at han stoppet og ble stående, helt til jeg snudde meg for å gå tilbake til han. Da ruslet han mot meg, men relativt fornøyd med den. Og ikke minst en VELDIG snill dommer :-)

En deilig følelse, selv om vi fortsatt har mye å trene på:-) Nå trenger vi bare flere hunder å trene sammen med, da jeg ser at det er den største utfordringen for Frostegutten. (+ bygge opp lenger konsentrasjon).

2 kommentarer:

  1. Vad kul att ni gjort debut i lydnad.Hoppas att mina nerver är under kontroll nästa år, då jag & Smali tänkt starta i appellen. Är aldrig nervös på utställning eller vid spårprov, utan bara när det kommer till lydnads delen. Lycka till i fortsättningen :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse! Er glad du hoppet i det. Jeg blir inspirert!

    SvarSlett