fredag 4. februar 2011

Skape sine egne utfordringer

man får det ikke vanskeligere enn man lager selv :-) Pga en rygg som protesterer vilt og hemningsløst med en gang jeg blir sittende i sofaen eller på en stol mer enn 30 minutter, har jeg de siste ukene benyttet anledningen til å traske i mest mulig ulendt terreng. Tror nok Frost synes det er helt greit, mye gøyere å løpe løs i skogen enn å traske gatelangs i bånd ;-) Egentlig litt greit at det eneste som hjelper mot/for ryggen er at jeg er i bevegelse, bedre enn å holde sofaen ihvertfall.

På disse turene har jeg bevisst valgt å ikke gå på stiene, men heller tusle rundt/under/over/gjennom busker, trær, steiner og alt annet som kanskje står i veien. På grunn av en stadig voksende mage blir det ikke alltid like grasiøst, og da er det ekstra "gøy" å plutselig bli klar over at stien går bare 3-5meter fra der jeg kaver meg frem....og det så klart er noen som går på stien akkurat i mine mest grasisøse øyeblikk :-) Har fått noen merkelige blikk rettet mot meg noen ganger, men hva gjør vel det, så lenge ryggen og resten av kroppen trives med det. Har også benyttet disse turene til å trene innkalling med Frost, og det ser nesten ut som om poletten har falt ned, for han blir flinkere og flinkere (så lenge vi ikke møter hunder, for da er det bare et fokus).Har meldt oss på innkallingskurs i slutten av måneden, så jeg håper vi får en aldri så liten åpenbaring da ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar