tirsdag 10. mai 2011

Freedom!!!!!!

Da har vi (Noah, Frost og meg) endelig kommet oss ut på den første trilleturen. Ble ca 1 km, så ikke den lengste turen, men jammen gjorde det godt å komme seg ut en tur. Og Frost var et prakteksemplar. Han gikk kjempefint ved siden av vognen som om han aldri har gjort noe annet, og de få gangene han gikk litt for langt frem, stoppet han med en gang han kjente båndet strammet litt. Stolt av gutten da ja, og ikke minst er det gøy å se at båndtreningen har hatt virkning.
Det høres jo litt banalt ut at jeg kan være stolt av det, men slik er det bare ;-)

To gutter som er godt fornøyd med turen :-)
Jeg er jo virkelig ikke laget for å tusle på asfalt, så øverst på ønskelisten min nå står denne Manduca Bæreselen.

Da får jeg sjans å komme meg ut i litt mer ulendt terreng, trent litt kropp og sinn, i tillegg til at Frost får en MYE kjekkere tur. Må nok bare innrømme at Frost har fått altfor lite tur de siste ukene, og jeg har forferdelig dårlig samvittighet for det. Men nå er det på til å endres, siden formen min også er på bedringens vei ;-)


Ellers så har jeg en liten gladnyhet...... hekken er på vei opp igjen :-)
 I fjor høst var planen å skjære den LITT ned, så den ville komme mer samlet opp i år, men
 når dette er utgangspunktet.... og dette
blir resultatet når vi bare tar bort det ytterste laget av blader..... så blir dette

 det endelige resultatet.

Vi var jo veldig spente på om hekken overhodet ville komme opp igjen, men idag fant jeg livstegn :-)

Så da har vi en fin og flott hekk ut mot veien om 4-5 år :-)



1 kommentar:

  1. Hei Cecilie!
    Så kommentaren din på bloggen vår, så da måtte jeg ta en tur bort her for å se hvordan det sto til. Gratulerer så mye med Noah!
    Og hekken blir fin den, ikke vær redd.
    Jens

    SvarSlett