torsdag 11. juli 2013

Meldingen går fremover :)

Var så mange som var påmeldt til Vigreskogen i går, så da jeg foreslo at noen kunne trene på Sviland ble John og Trude med :) Mitt fokus var melding med fastbitt, i tillegg til å ha stooor avstand fra der figurantene lå, så han ikke søkte tilbake til der han fant figg forrige slag, og fikk sporløsning.

Han fikk overvær av første figurant, figg klikket på radioen når han hadde fått tak i bittet og jeg kalte inn. Litt sakte fart inn, men han kommer og holder bittet bra. De to neste slagene på samme måte, men større fart inn til meg, 4., og siste slaget, fikk jeg ikke med meg at han hadde vært hos figg før han kom i stor fart inn til meg :) Da hadde Trude bare vært borti siden av halsbåndet før han tok opp fastbittet og løp fra henne :) FREMGANG i aller høyeste grad :) Avsluttet med dette, siden jeg ble så utrolig fornøyd, og ikke trenger å slite han ut mest mulig så han gjør feil.

Har nå valgt å ta med figurantene inn etter påvisning, så der ikke blir spor frem til neste plassering. Lørdag blir det rundering på Tjørn, og Noah skal være med, så da får de andre som skal trene mulighet til å melde på barn, noe som er veldig aktuelt med tanke på hvem som ofte går seg vill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar