torsdag 2. juli 2009

Den første badeturen

I dag dro vi en liten tur ned til Vaulen Badeplass for å kjøle oss ned litt og se om Frost ville bade. Gutten var ellevill i strandkanten, og vasset ut til buken ble våt, men lenger enn det kom vi ikke i dag. Men tror nok vi skal få en badeløve etterhvert her i huset ja. Lurer på hva de andre tenkte om oss der den ene står i vannkanten og den andre står litt lenger ute og leker idiot (for å få Frost litt lenger ut). Men det lyktes til en viss grad, siden han var henrykt og logret som en gal hele tiden:-)

Fikk ikke tatt noen bilder av selve badingen, siden både jeg og Geir var litt opptatt av å leke sprellemann i vannet :-) Men når vi kom hjem var det en i blokken som vasket bilen, så vi fikk låne vannslangen litt. Frost synes den var litt skummelt, spesielt når det kom vann ut, så da måtte han boffe litt mot den :-)

1 kommentar:

  1. Jeg kjenner meg igjen der! Folk ser stadig vekk veldig rart på meg da jeg synger, klapper hendene og slike ting som skal til for å oppmuntre en valp...men det kan jeg leve med! :-D

    SvarSlett