tirsdag 18. mai 2010

Gratulerer med dagen Norge

Idag kan vi si oss godt fornøyd med den norske nasjonaldagen.... jeg fikk på meg bunaden igjen, det kom ikke regn i det hele tatt, vi hadde en koselig grilling med venner på ettermiddagen og Frost lekte kjempefint sammen med Kira. Egentlig er jeg mest fornøyd med at jeg fikk på meg bunaden, det har jeg ikke gjort på noen år ;-)

 Vi måtte så klart en tur ned til sentrum for å se på borgertoget
 Røde Kors kan være så mangt

 Egersund Mandssangforening

 Russen hadde som vanlig et bidrag i toget

 Miljøruss

 Etterpå ble det grilling og spill sammen med gode venner

 Frost skuer utover sitt rike

 Gutta har ansvar for grillingen

 Grillkongen

 Frost fikk frisignal til å leke med Kira

 "Kom og ta pinnen om du kan..."

 God fart på de


 Plumpsa uti vannet også


 Synkronristing

"Jippi!!!!!!!!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar