tirsdag 22. juni 2010

Svart på hvitt (og litt film)

Nå har vi det svart på hvitt at Frost både er EU-godkjent og har helt frie hofter og albuer..en fantastisk følelse

Ellers så trener vi videre frem mot konkurransen(e) og igår tok jeg med kameraet for å lettere se hva jeg gjør (og som jeg ikke burde). Det er egentlig veldig greit at skytebanen ligger like i nærheten, en veldig greit forstyrrelse å trene med :-)


Lineføring med skudd

Jeg tok en film til, men den vil ikke Youtube laste opp..kanskje det går senere :-)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med bekreftet god helse! Synes dere er flinke å trene jeg, og det er ikke alltid like lett å huske på pausene - vi aner ikke hvor mye energi og konsentrasjon de bruker for å følge oss på slike "enkle" øvelser. Veldig bra at du filmer og ser hva du kan forbedre - et eksempel til etterfølgelse :) Synes han går så flott - akkurat som en dressurhest!

    SvarSlett
  2. Ha det så kul i Danmark :-)

    SvarSlett
  3. Dere er kjempeflinke, veldig bra kontakt synes jeg! Og jeg er enig med Gerd Marit, han ser ut som en dressurhest! Kjempepent å se! :-D Og du, tusen takk for en superhyggelig helg!!

    SvarSlett