tirsdag 31. januar 2012

Hellestø med Hundehjelpen

Som et ledd i sosialiseringen av Click kontakter jeg ulike mennesker jeg kjenner eller kjenner til, som har trygge, voksne hunder. Stort sett bare overser de Click, eller leker på en såpass fin måte at han ikke får noen dårlige opplevelser. Hittil har vi bare avtalt å møte en og en hund, men denne gangen ble det en liten flokk :-) Mona, som driver Hundehjelpen her i Stavanger, har en hel haug "rare" hunder (hunder med litt annet utseende enn hva Click vanligvis møter) som er godt sosialiserte og ikke bryr seg så mye om andre rundt seg. Flokken består av en engelsk bulldog, en bordaux dogge, en rottweiler og en bichon frisee (tror jeg). I tillegg fikk vi selskap av en dame som hadde en 7mnd gammel kooiker :-) Bildespaaaaaaaaam følger :-)




 Jonny

 "Angriiiip!!!"



 Ikke alltid like lett å få kroppen med på kjappe vendinger :-)







 Jonny inviterer Alex til lek


 Og der blandet Maya seg inn i leken også :-)




 Hellandussen for en skjønning


 Maya i fullt firsprang

 På vei tilbake til parkeringsplassen

1 kommentar:

  1. åå så flotte bilder!:D eg å diesel e me ein dag på tur me;) men koss får du lasta opp alle bildene? ska eg ha bilder på min blogg tar d jo ein halv evighet!:(

    SvarSlett