torsdag 15. mars 2012

Sosialiseringsring og overvær

I går var vi i Ølbergskogen og trente. Det ble overvær på hele gjengen, og i tillegg så fikk Click en sosialiseringsring til å begynne med.


 Først satt figurantene helt synlig og deretter trakk de seg mer og mer utover, og mer skjult. Click hadde ingen problemer med å løpe ut, halen gikk hele veien og han ville veldig gjerne krype oppå de.

Økt to var det overvær som stod på plakaten.... to figuranter ble lagt ut, Click fikk på seg elevtrekanten (for første gang og jeg var sååååååå stolt av lillegutt), også gikk vi en liten "tur". Ved første antydning til at Click markerte, slapp jeg han løs og han fikk løpe og løse oppgaven på egenhånd. Så ut til å være litt vanskelig vind akkurat der vi gikk ut, siden han løp en runde rundt meg, kom løpende forbi meg og stormet fremover. Ingen tvil om at han visste hvor figuranten var da nei. Når han fikk ferten var det ca 50m fra oss til figuranten. Han snudde seg en gang på veien frem, for å forsikre seg om at jeg fulgte på ;-)

Neste figurant lå ca 50 meter lenger frem, så vi gikk tilbake til veien/stien og skulle til å begynne fremover, men da hadde han allerede figuranten i nesen, så han ble sluppet løs. Da var det strake veien rett frem til figuranten som lå ca 50-60 meter unna. Ikke antydning til å være usikker og synes det var langt å gå fra meg denne gangen :-)

Vi fikk tid til en liten 3.økt også, der en figurant la seg inn i et av de tomme husene. Planen var at jeg bare skulle gå forbi og se om han fanget opp lukten, og det gjorde jammen gutten. Han travet fint inn i huset, og rett mot Ritva som satt og ventet med godbiter og masse kos.

En veldig gøy trening, der vi var kjempeheldige som fikk så mange småøkter.

 En sliten Click som egentlig ikke har lov å spise på lekene til Noah, men han var så søt der han sovnet med den (nesten) i kjeften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar