tirsdag 15. mai 2012

A-prøver NRH

Blir en del oppsummeringsblogger nå for tiden :-) Her i huset har jeg endelig begynt i full jobb igjen, og det merkes at timeplanen har blitt litt strammere :-)

Først noen bilder av Click

 Passer på traktoren til Noah

 Har funnet plassen sin på kontoret (jeg er så heldig å dele kontor med TO fantastiske mennesker som også synes hund er ultrakult, og dermed er det ingen problemer å ta med Click på jobb)

En liten tur på fjellet bak oss, hvor jeg forøvrig fant noen kjempefine områder å legge ut feltsøk


På lørdag var jeg figurant for A-prøver (alle hundeførerne skulle opp til re-godkjenning). Kjempemorsomt å være med som runderingsfigurant og se "de ferdige resultatene" av all treningen.

 Odin halser

 Aud og Odin
 Hundebiler på rad og rekke

 Bjørn er superfornøyd med godkjent rundering

 Bjørn og Krimp

 Bandit og Frode

 Bandit på vei inn med melding

 Frode og Helle

 Helle i farta

 Frode og Helle

 Sonja i sitt "vandrende figurant"-kostyme

 Dommer Paul og Kåre

 Bandit fant meg, har meldt og venter på pappa som komme ut med belønningen

Hmmmm... hvor ble hunden min av???

 Uten mat og drikke...

En liten amatørfilm av lørdagens bragder 


 Etter prøvene ble det tid for oss figuranter å trene litt.

 Xilly, ungarsk Vizla

 Otto og Mira?

 Click prøvde oppstalling i skogen for første gang. Litt hyling i begynnelsen, men han roet seg veldig fort.
 Etter endt trening fikk hundene løpe litt sammen på veien tilbake til bilene.



Fineste Odin

Til slutt noen filmer fra dagen


Otto kommer så vidt innom før han drar igjen

Xilly "overfaller" meg og prøver å ta med mobilen istedenfor bittet :-)
(filmen er egentlig slutt når hun har dratt inn med meldingen, men jeg knotet litt med kamera-radio-koordinasjon)

Godt å få løpe litt sammen på slutten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar