torsdag 16. august 2012

Utvikling av sporet

5minutter gammelt spor, Click fikk se figuranten gå ut, en vinkel, 12.08.12 Dyranut

5min gammelt spor, Click fikk se figuranten gå ut, to vinkler, 12.08.12 Dyranut

30 min gammelt spor, ca 100m, Click har ikke sett figuranten gå ut, U-formet spor, STOOOOR forstyrrelse med annen hund ca 30-40 meter fra sporet, gjenstand og mat i slutten, 14.08.12 Dale

15.08.12 Dale 45min gammelt spor, ca 300 meter, Click har ikke sett figurant gå ut, tørr barnålsskogsbunn og myr som underlag, tror han fikk noen kryssende spor av barn som gikk i skogen, samt krysset en sti, markerte gjenstand rett etter kryssingen, mistet sporet etter kryssing av bekk, jobbet veldig bra for å finne det igjen, helst selvstendig, kom ikke inn til meg for å be om hjelp :-) , virket som han fikk overvær av slutten, men holdt han igjen til han tok nesen ned og jobbet med den fremfor syn.

Knallfornøyd med den utviklingen Click har hatt på spor i løpet av en liten uke. Nå gjelder det bare for meg å utfordre han videre og ikke gjøre det for lett og kjedelig for han :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar