torsdag 4. april 2013

Nytt og bedre liv.... igjen ;)

I dag tok jeg endelig tak i egen krage og snørte på meg joggeskoa.
NÅ!! skal et nytt og bedre liv begynne, og da begynner jeg som vanlig med brask og bram.
 
 Ruta vi løp, og for de som er lite kjent, så er bakken opp til Gramstad veldig bratt og så inn i gamperæ.... tung.
 
Click har blitt veldig flink å løpe foran nå, med akkurat nok kraft i lina til at det kjennes, men jeg må likevel løpe for egen maskin.
 
 Grusveien innover til Kubbetjørn hadde noen isete områder, men mesteparten var heldigvis bart.
 
 Selvportrett har aldri vært min sterkeste side. Og det blir spesielt lekkert når jeg er knallrød i ansiktet og prøver febrilsk å late som om jeg er superopplagt ;)
 
 Fantastisk natur å løpe gjennom på veien hjem
 
 
 
Kveldsmat
*klapp på egen skulder* :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar