søndag 9. mars 2014

Bilder fra de siste ukene

Litt bildet fra de siste ukene


En tur til Dalestranda








Et lite besøk hos Linda og hønene (her fikk ikke Click være med, da hadde der nok ikke vært så mye igjen av hønene tror jeg). Gleder meg til lammingen begynner, da skal jeg og Noah på besøk og se de fine lammene :)





Marie som også trener i NRH har begynt på en utdannelse innen hundemassasje, og som en del av utdannelsen skal hun massere ett visst antall hunder. Click stilte villig opp og fikk beskjed om at han var veldig flink og tok i mot massasjen veldig bra :) 

 Litt lufting før massasjen


 Deeeeeilig :)

 Under lufteturen før massasjen la jeg ut et spor som jeg hadde tenkt å ta etterpå.  Fikk beskjed av Marie at hun anbefalte en rolig luftetur fremfor jobbing, så da ruslet vi sporet uten line :) Gøy å se hvordan han taklet dette. Han fulgte sporet snorrett, fant alle gjenstandene og selv om han var et godt stykke foran meg, så stoppet han og ventet på meg ved alle gjenstandene :) Når jeg var ca 20 m fra han, plukket han opp og avleverte til meg. Sluttgjenstanden var den hvite bamsen, og den måtte han tygge litt på før han kom med den, men han avleverte uten at jeg måtte gi kommando.



Tirsdag ble det en tur til Strondavika etter jobb for å nyte det strålende været






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar