torsdag 31. desember 2009

Året 2009 (i farger...)

Når vi tenker tilbake på 2009 får jeg helt bakoversveis over alt som har skjedd. I påsken dro vi på bryllupsreise til Egypt

Og når vi satt der nede, på en uteresteurant, fikk vi melding fra Eva Liz om at Frost var født

(her er han 5 uker)

Ca to måneder senere fikk vi komme hjem til Eva Liz og hente den skjønne prinsen

En lang tur hjem til Stavanger senere......


En fantastisk sommer fylt av hund, hund, hund og atter hund



det har blitt arrangert utdrikningslag for både meg og Geir...


15.august giftet vi oss (denne dagen hadde vi tenkt å få tatt bilde sammen med Frost, men det ble litt glemt bort i alt annet som skjedde)



Rett etter bryllupet fikk vi vite at vi skal bli tante og onkel. Dette var kjempestore nyheter og vi gleder oss utrolig masse til å bli kjent med en liten Jørgensen til :-) Gratulerer så mye til Tor og Hege...

I høst har vi som vanlig vært på utkikk etter hus, og jammen slo det ikke til i år... Vi fikk napp på et kjempebra hus i Egersund, så nå har det blitt "måker" av oss (skjønn det den som kan)

Like før eller etter, husker ikke helt, fikk vi også innbydelse til bryllup i Hønefoss, til Tor og Hege. Så nå løper vi fra det ene bryllupet til det andre og har det helt fantastisk.

I desember begynte jeg endelig å jobbe som ergoterapeut. Selv om jeg savner både kollegaer og brukere på Dagsenteret, er det fantastisk deilig å jobbe med det jeg er utdannet til.

Julen i år ble for første gang, for min del, feiret i Egersund og det har jeg skrevet litt om i dette innlegget.


Romjulen har gått til HG-treff, familiemiddag, lek, kos og litt jobbing (slik er det å begynne i ny jobb rett før jul).
Nå har vi fyrt i peisen, slapper av og bare venter på å få begynt på nyttårsmiddagen. Blir en avslappende nyttårsaften for oss i år, der vi lager romantisk middag til to og nyter hverandes selskap.

Til alle kjente og kjære, takk for det gamle og godt nytt år ønsker vi dere alle sammen.
Stor klem Cecilie, Geir og Frost

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar