lørdag 5. desember 2009

Julebyen Egersund

De få gangene vi har vært en tur i byen med Frost har vi sett at hodet koker over rimelig fort, vi får null kontakt og alt annet må holdes styr på. Derfor tok jeg på meg TJUKT med klær idag og trasket ned til DownTown Egersund. På veien ned jobbet vi litt med båndtrening, og vel nede i sentrum satte vi oss på en benk, eller jeg satte meg på benken, og kikket på livet. I disse dager er det Juleby i Egersund, med masse folk, boder og rare ting som står og går rundt omkring. Derfor var der ekstra masse for Frost å holde øye med. Glemte jo så klart å se på klokka, men tipper vi satt der 30-45 minutter. Først var Frost opptatt av å se på alt og ingenting som gikk forbi, tok litt kontakt innimellom, men jeg følte ikke helt jeg nådde inn ;-)
Etter en god stund med kikking og folk som kom bort for å hilse på "Den fine hunden, og for en fantastisk pels han har" begynte plutselig Frost å jobbe kanonbra med meg på eget initiativ. Stolt av lillegutt da ja. Vi jobbet en liten stund med kontakt før vi tuslet hjem, hvor han slengte seg nedpå og sovnet med en gang. Har nok vært en krevende økt for han, men dette ser ut til å gå veien ;-) Så glad nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar