torsdag 4. mars 2010

En hektisk dag

Idag har vært en hektisk dag for Frost. Først en tur til Stavanger hvor jeg hadde et ærend, så da fikk vi trent litt på kontakt i bymiljø. Når jeg var ferdig med mitt, stakk vi en kjapp tur innom Ellen Beate og Kira (boxer), hvor Frost og Kira fikk lekt litt sammen, og gått en liten tur sammen etterpå. Var utrolig kjekt å se at Ellen Beate var i så fantastisk fin form etter operasjonen.

Etterpå bar det videre til Klepp hvor jeg hadde avtalt en playdate med Anita og Pippi (airdaleterrier). Her fikk jeg tatt noen bilder og filmer

Frost og Pippi leker

Frost og Pippi leker

"Bli med 'a"
"WOW"
 
Tannvisning, men ikke helt som i lydighetsringen :-)

Godbitsøk
Skjønne Pippi (airdaleterreier)


Vel hjemme igjen, etter noen timer søvn, bar det videre på lydighetskurs. OG FROST VAR FANTASTISK. Full kontakt hele veien og minimal lyst til å løpe bort til de andre hundene... Han var kjempeflink og jeg blir så stolt av han når han er på den måten. Øvelsene går bedre og bedre og nå er det skikkelig gøy å trene ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar