fredag 19. mars 2010

Hiv og hoi..snart er skatten vår

For de som ikke har helt oversikten så er dette refrenget på Kaptein Sabeltanns sang, og denne har jeg hørt i caa 1,5 timer i dag..kun avbrutt av korte pauser. Kjekk sang det, men det kan bli litt mye :-) Men Viljar var jo kanonflink å synge da, så da er han på en måte tilgitt ;-)

Idag har jeg, Trond, Ida og Viljar gått tur rundt Brandalsvannnet. Litt merkelig at det var kjempemasse snø der forrige uke, og i dag var det såvidt noen snøflekker her og der. Litt deilig å ha muligheten for fotturer igjen da.

Frost var jo som vanlig med, og det samme var Kira. Skjønner ikke helt hva som skjer med Frost når Kira er i nærheten for han tipper totalt. Klarer ikke å la henne være i fred og biter/nipper henne i halsskinnet hele tiden. Det merkelige er jo at det stort sett er henne han gjør det med, ikke så mye med andre hunder. Så idag, når det ble litt for mye, måtte Frost gå i bånd mens Kira løp løs. DET VAR IKKE KULT, men slik er det når han har behov for å roe seg ned og ikke klarer det selv. 
Eller så legger jeg som vanlig ut noen bilder fra turen
"Devil in disguise"
"Min pinne...nei min pinne"

Skjønneste Kira

Begynner å bli lange tunger her 

Men likevel nok energi til litt jaging ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar