mandag 29. mars 2010

Nytt sporområde... JIPPI

Siden vi har flyttet til en plass jeg ikke er så kjent med sporområdene, så finnes det bare en løsning... KJør rundt og bli kjent ;-) Nå har jeg funnet et kjempebra område hvor vi kan gå virkelig varierte spor. Gleder meg, men ser at jeg har behov for å ha noen med meg. Både for å fortelle meg hva jeg gjør feil, hvordan jeg skal gjøre det annerledes og hvordan jeg skal veilede Frost på best mulig måte. SÅåååå mye å tenke på for en helt fersk hundefører..

Se så fint han står (i 2 sekunder før han hoppet ned )

Her er så sinnsykt mange fine turområder og jeg gleder
meg skikkelig til turer når våren har slått ut i full blomst.

2 kommentarer:

  1. Yeah! Her så det flott ut!
    Skal vi gå tur og spor her når Kirasnupp og jeg kommer på besøk? Skal vi? Skalviskalviskalvi???!!! ;o)

    SvarSlett
  2. Ojjjj!!!!!! :)))) Her så det skikkelig fint ut!!!!! :))))

    SvarSlett