lørdag 23. april 2016

Høst, vinter og vår på noen timer

Idag var det sportrening på Veraland. Planen min var langt spor, og det var to andre som tenkte det samme. Alle tre gikk ut sporene samtidig og parallelt, så vi fikk utnyttet terrenget mest mulig. 
Jeg har alltid en plan om å ta bilde eller film av Click som går og selv om det både snødde og blåste mens vi la ut sporene, var det sol og varmt når vi skulle gå det. For første gang, ihvertfall som jeg kan huske, så dro Click såpass underveis i sporet at jeg hadde problemer med å følge på og turte ikke slippe lina, for da hadde han dratt fra meg. Dersom denne fine utviklingen fortsetter, må vi kanskje lære inn en liten stopp eller innkalling i sporet etterhvert?? Eneste bildet jeg fikk, var når slutten var funnet og han fikk ligge og tygge på ballen sin :)  


Gult spor er meg og Click... det blå sporet er jeg som gikk ut for Herman, og enda innenfor der var det Herman som gikk ut et spor for Paul (men det er ikke med her). Når sporet dreide, fikk vi litt overvær av det nærliggende sporet, og Click var oppe med nesen for å sjekke ut, men bare et sniff, før han konsentrerte seg om sitt eget spor. Idag ble sporet 2 km og det gikk unna på 35 minutter :)  

 Etter endt spor var det tid for en liten avkjøling i vannet :) 

 Dekk i vann er noe Click har lært seg helt selv. 

 Ikke så lett å se på bildene, men var et forsøk på å dokumentere at det snødde... i APRIL... på SØRVESTLANDET



Etter trening ble det en liten luftetur med Silja og Gry. 


 Click poserer og Silja vandrer :) 



Og Silja lurer på om det er mulig å få en aldri så liten godbit 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar