søndag 10. april 2016

Kano- og telttur på Lutsivannet

I flere uker nå har Noah spurt om vi kan dra på telttur og aller helst med kano. Jeg sjekket værmeldingen og fant ut at det skulle være tipp topp vær hele helga, og da hadde vi ingen unnskyldninger. jeg ringte til Kronen Gaard for å leie kano, men da fikk jeg beskjed om at de ikke leier ut før 18.april. KRISE i heimen, hva skulle vi da finne på? Heldigvis  kom jeg på at en bekjent hadde kano, og sendte han en melding. De skulle ikke bruke kanoen i helga, så vi kunne få låne :)

Lørdag morgen og pakkingen startet... og gjett om vi pakket.. utrolig at vi fikk plass til alt i kanoen og takk og lov der ikke var noen bølger på vannet :) Under har jeg lagt ut en del bilder fra turen.




 Klatremus



 Clicks lørdagsmiddag

 Ingen som kan klage på utsikten ihvertfall

 Den obligatoriske selfien

 Noen har laget stupebrett.. vil tro det var 2-3 meter ned til vannet

 Vi fikk besøk av svanene

 Og Click holdt vakt :)







 Vi har alltid med hengekøya på tur


























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar