torsdag 13. juni 2013

Søker motivasjon...

...både til meg og Click :)

Har vært mye som har skjedd den siste tiden, som gjør at det har blitt lite trening. Vi har småøkter med meldingstrening, men der står vi litt fast, siden han mangler en del fart i returen til meg. Har jobbet en del med belønning på midtlinjen, men vi trener såpass lite og sjeldent at vi får ikke den helt store fremgangen. Jeg håper og tror at fra neste uke kan vi få litt mer struktur og oftere treninger, så skal du se vi tar et aldri så lite hopp i riktig retning :) Problemet er at han demper på vei inn til meg, og er slapp i bittet, så han kommer ofte med løsbittet hengende som en sigar. Kanskje jeg skulle filmet oss, så jeg får sett på hva jeg holder på med :)

Siden det er så mange rundt meg som var på kurs med SWDI, deriblant Tone, som har skrevet et veldig utfyllende blogginnlegg, for noen uker siden, og snakket om asfaltspor, asfaltspor, asfaltspor og atter asfaltspor, så har vi også kastet oss på den bølgen. Foreløpig er det bare korte spor på 10-50m vi jobber med, men det er veldig tydelig at Click liker dette, for jeg har store problemer med å holde han igjen i linen, og likevel går han veldig nøye :) Jeg skal trene en uke til med rettfrem-spor, øke lengden og liggetid etterhvert, og deretter begynne å legge på vinkler. Skal bli spennende å se hvordan dette blir når jeg overfører det til skogen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar