lørdag 8. februar 2014

Noen bilder fra de siste treningene

Flassamyr 01.02.14
 Over gjerdeklyveren :)
 Click på vei mot/over steinura
 We're alive !!!!
 Silja er kanonklar, og synes Gry bruker aaaaltfor lang tid
 5år gammel lykkelig VALP på vei ut for å finne folk :)
 Jeg fant, jeg fant


Vigreskogen 08.02.14
 Stor bil er suuupert når det er dårlig vær i matpausen (takk Oddvar :) )
 Emma trener på melding
 Ask trener også på melding

Første økt i dag var vi i "lilleskogen" hvor vi fortsatte i samme spor som onsdag, med melding og laaaange fremtrekk. Vi fikk et litt uventet problem idag, når Click ble holdt igjen av figg for at vi skulle trene passering, så plukket han opp bittet på veien inn til meg og midtlinjen igjen. Noe som egentlig er logisk, siden det er det vi har trent på hele tiden. Så da ble det til at jeg tok han inn på midtlinjen og sendte på vanlig måte. Vi trenger ikke legge opp til feillæring :) Han jobbet som en helt, og på siste slag stilte vi opp på vanlig måte, og fikk John til å lage litt baluba ute i skogen før vi gikk i bilen. Tydelig at der ble litt frustrasjon i Click da, for det ble litt sutring og han trakk ut mot den siden hele veien gjennom skogen og mot bilen :) 

Andre økt var på samme måte, men da flyttet vi oss inn i storeskogen. Ble litt misforståelse/dårlig kommunikasjon her, siden radioen til ene figg gikk tom for batteri, og dermed fikk ikke gitt beskjed når Click søkte inn til meg med melding.  Men generelt sett veldig godt fornøyd med dagen, og at Click var såpass på hele veien :) 
Under følger litt film av oss i slowmotion (jepp jeg digger denne funksjonen på kameraet mitt) :) 

Click runderer i slooooow motion

og kommer med melding :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar