lørdag 16. juni 2012

Blææææh

Fredag møtte jeg Kristin, Renate og Carina for en liten lydighetsøkt. Burde vel i utgangspunktet ikke trent i det hele tatt, ihvertfall ikke LP, siden LP-motivasjonen var heller laber. Pirking og småplukk er virkelig ikke min drømmetrening, men det må vel gjøres det også. Vi trente litt på klossen, hverdagsinnkalling og følg etter under baklengs marsj. På klossen står vil litt fast, siden Click bare legger seg ned når han blir frustrert. Vi har trent mye på frivillig dekk i de fleste situasjoner, og det vises tydelig på klosse-treningen :-) Her må jeg rett og slett ta meg i nakken og trene mer. Korte og hyppige økter, så satser jeg på at vi får et gjennombrudd snart :-)

Hverdagsinnkallingen gikk sinnsykt bra :-) Her var Kristin en veldig god forstyrrelse siden hun lekte med Click helt til jeg plystret og deretter ble passiv. SÅvidt jeg kunne se, så var det faktisk Click som avbrøt leken og kom stormende til meg. Vi gjentok dette en gang til, men samme resultat. Når jeg skulle sette han i bilen igjen, tok han plutselig ut og løp bort til Hera og Dixie som var tatt ut av bilene sine, og da klarte jeg faktisk å kalle han inn FØR han kom helt bort til Dixie (en hund han aldri har hilst på). Stolt matmor da ja :-) *klapp på egen skulder*

Følge meg under baklengsmarsj bare avbrøt vi rimelig fort, for der var hverken jeg eller Click på nett :-)

Sånn bortsett fra treningsteknisk så var det en kjempekjekk ettermiddag men veldig kjekke folk :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar