mandag 3. august 2009

Lørdag ble jeg drukket ut....

og det var helt fantastisk... Tone hadde gjort en kjempegod jobb med planleggingen, og jeg hadde ikke den fjerneste anelse. Jeg møtte opp på jobb (siste vakt før ferien) og bildet under sier vel sitt....
Jeg fikk på meg et fantastisk fint kostyme og fikk ulike oppgaver jeg skulle løse i Stavanger

Krone + paraply = svært vanskelig for Cecilie å håndtere samtidig...


Jeg fikk lov å gjøre ting som jeg vanligvis ikke tør å gjøre, men alt er lov i et utdrikningslag. Her leker jeg i GeoParken sammen med alle barna :-)




Etterpå spiste vi lunsj på Sting. Hele gjengen er samlet, bortsett fra Silje som tok bildet. Hun mente så mange kelnere tar mongo bilder at dette ville hun fikse selv :-)




Etter matinntaket kjørte vi utover Jæren til Borestranda der nesten hele gjengen var med på surfing. Det var utrolig gøy å prøve, og frister virkelig til gjentakelse.



Tørrtrening... sjekk stilen



Etter noen slitsomme surfetimer, bar det rett hjem til Aina, hvor vi var resten av kvelden. Masse innhold med både grilling, pakkeåpning, ballongsprekking, magedans og Fantasispilling (kom tydelig frem at mange hadde sterkt konkurranseinstinkt) En fantastisk fin dag som jeg alltid kommer til å huske. Tusen takk til alle dere som var med og gjorde dagen så bra.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar