mandag 18. januar 2010

Nytt kurs...


...valpekurs vel og merke, men bortsett fra at Frost er STOOOOR så har han nok like mye inni knollen som de andre på kurset. Merkes at han er på vei inn i puberteten, lite konsentrasjon og alt annet som skjer rundt er jo sååååå spennende:-) Så vi har godt av denne treningen sammen med andre hunder. Var jo veldig spent på hvordan de trener her ved Dalane Hundeklubb, for etter valpekurset hos Siddis Hundeskole er jeg litt skeptisk til de som trener etter de "gode, gamle" metodene. Men synes ikke jeg hadde noe å frykte der nei. Selv om de lærte inn øvelsene på annen måte enn hva jeg gjør med Frost, så var det ingen problemer når jeg forklarte dette. Instruktøren kom tilogmed bort til meg og spurte om jeg kan forklare litt om klikkertrening en gang. Kjente litt på prestasjonangsten da ja, men hvis det er bare en bitteliten innføring skal jeg vel alltids klare å forklare litt. Alt for å få flere over til "Klikker-Bevegelsen" ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar