lørdag 27. februar 2010

Lørdagstrening

ÅÅååååååå så frustrende.. nå hadde jeg skrevet et LAAAAANGT innlegg, også trykket jeg på feil knapp og der forsvant alt :-(

Såååå da prøver vi igjen...  i dag har vi vært en tur til "Hålå" og trent sammen med Arielle & Ivo (flat) og Arne & Herman (hovawart). De har kommet mye lenger enn oss med lydigheten, så mens de trente på fellesdekk osv, fokuserte vi på "kontakt", "på plass", "fot" og "vendinger". Frost var kjempeflink og treningsvillig. Jeg føler virkelig jeg har fått betaling for å endre belønningene hans, har gått fra hovedsakelig godbit og litt lek, til mest lek og litt godbit. Han trenger å gires litt opp for å fokusere på treningene og da er han kjempeflink. Etter en stund med trening, ble han lagt i bilen mens de andre trente litt lenger.

Etterpå fikk Frost leke litt med Ivo. Forrige gang bikket det over for Frost og han begynte med jokking med en gang, men denne gangen var han kjempeflink. Tydelig språk, ikke noe forsøk på jokking, ikke altfor brutal lek, MYE løping sammen med Ivo.. så stolt av lillegutten min i dag ja ;-)

1 kommentar:

  1. Kjekt å høre om fremgangen : )Det er da det er gøy å trene : )

    SvarSlett