onsdag 4. juli 2012

Har poletten falt ned nå?

Det var maaaange som dukket opp på trening på Dale i dag... tror vi som skulle rundere var 7 stk tilsammen, og tror jammen at sporgjengen var vel så mange :-) Nå i sommer er de forskjellige treningslagene slått sammen til et stort, og da blir det fort noen sjeler på trening :-)

Men tatt i betraktning at vi var såpass mange, så var vi veldig effektive. Tror alle fikk gjort sitt, og vel så det, innen klokken var 21.00.

Jeg hadde en plan før jeg kom til trening, der jeg skulle sette Click på midtlinja, klar til å løpe ut, få en liten påvirkning fra figurant, og deretter ta han bort i 5 minutt. Når jeg forklarte hva jeg ville gjøre til de andre, fikk jeg noen rare blikk, og  "5 MINUTT!!!!???". Syntes egentlig ikke det hørtes så galt ut, men etter litt diskusjon gikk jeg ned til ca 2 minutt. Dumt om han skulle glemme hva han holdt på med :-) Det var ihvertfall tydelig at Click visste hva han skulle gjøre, for han holdt konsert mens vi stod og ventet, og stilte seg veldig bra opp når vi kom frem til riktig sted på midtlinja. Sendte han deretter ut, uten påvirkning nå, og gutten stormet frem. KJEMPEFORNØYD med intensiteten :-D
Deretter fulgte 3 slag til, uten påvirkning, hvor Click løp rett ut. Stoppet han etter 4 slag, og på veien tilbake til midtlinja stilte han seg fint opp og var klar til et nytt :-)

Neste trening tenker jeg å kjøre samme opplegg, men avslutte med 5.slag på samme måte som vi begynte (synlig påvirkning, ta han bort 1-2 min og deretter sende ut). Det er ihvertfall planen ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar