onsdag 10. oktober 2012

Rundering i Vigreskogen

Dagens mål var å ikke gjøre som jeg alltid gjør. Det vil si 6-7 slag, med påvirkning på det siste slaget. I dag skulle jeg ta MER enn 6-7 slag og ha påvirkning på nest siste slaget. Tror det ble 8 eller 10 slag, hvor Click stormet ut på hvert eneste ett. På nest siste slag skulle egentlig Gro Elin lage en skarp lyd rett etter jeg hadde sluppet Click, så det skulle bli som en ekstra forsterkning til å løpe ut, men det ble ikke helt som planlagt. Akkurat når jeg slapp Click og Gro Elin fikk beskjed om å gi lyd, kom det en stooor bil kjørende forbi på veien som ligger helt inntil enden av løypa, og dermed hørte ikke Click noe som helst. Jeg er likevel veldig fornøyd med innsatsen hans denne kvelden, siden han hadde flere slag enn han har trent før, og fikk ingen påvirkning. Han begynte nok å bli sliten på slutten, men jammen jobbet gutten kjempebra likevel. Fortsetter dette skal jeg være fornøyd :-) Nå må vi også begynne å trene mer komdisjon på gutten, så vi har så smått begynt å sykle litt innimellom :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar