torsdag 17. januar 2013

Dale (nesten) i solskinn

Det har vært 5-6 minusgrader i godt og vel en uke nå, med skyfri himmel hver dag :-) Og det er klart at slike dager må nyyyytes. Forrige helg var jo Noah syk, så vi satt inne og så på solen der ute ;-) Tirsdag pakket jeg derfor Noah og Click i bilen og kjørte ut til Dale rett etter jobb. Tok med bæremeis, skiver, vann og kakao og tuslet avgårde. Ble ikke den lengste turen, men bare det å komme seg ut, trekke kald frisk luft, kjenne at kulden får et godt tak i kinnene er helt himmelsk. For noen år siden fikk vi noen sitteunderlag som er laget av reinsdyrskinn av foreldrene mine, og de var så klart med. Jeg og Noah benket oss på berget og kikket utover Gandsfjorden, med solen nesten i øynene (den hadde egentlig forsvunent bak trærne) og spiste skivene våre. Fantastisk følelse å bare sitte der, sammen med verdens beste lillegutt, som i det øyeblikket valgte å fylle bleien sin GODT opp, så vi pakket rimelig kjapt sammen også ;-)







1 kommentar:

  1. Hørtes ut som dere hadde virkelig kvalitetstid sammen :) Jeg kan ikke beskrive å heldig jeg føler meg som får nyte "hver" formiddag på skauen med hundene, kjenner jeg er virkelig lykkelig <3 Det er så rart å se Click, er jo som å se Caoz.. Kos dere masse videre med trening og turer i det fine været!

    SvarSlett