mandag 14. januar 2013

Ja hva skal vi kalle dette innlegget da???

I går fant jeg endelig ut hvorfor Click har satt seg bak og nesten på høyre siden min når vi tar holdter i fri ved fot :-) Når matmor står som en krøkje, ja da blir jammen utgangsstillingen og holdtene dertil :-)
 
Har blitt mye alenetrening i det siste, hvor jeg tusler bort på fotballbanen og trener en times tid når Noah har lagt seg. Hvis vi ser bort fra den "superfine" utgangsstillingen vi har fått til (men som vi vet årsaken til nå) så har vi kommet litt fremover. Trener på apporten hver dag, noe som fungerer best utendørs, litt FVF, enkeltdekk med skjult fører (som fungerer supert, enkeltdekk med skjult fører OG passerende hund, fungerer derimot ikke i det hele tatt). Har begynt så smått med feltsøket, men ikke lagt så mye vekt på det ennå. Først må appellen og grunnkurset bestås. Og såvidt jeg har klart å regne meg frem til, så mangler jeg bare førstehjelpskurset for at grunnkurset skal være bestått :) Og det er jeg påmeldt og begynner på i slutten av måneden :-)  
 
Ellers så har vi begynt å trene litt mer kondis, mer på Click enn meg, selv om det mest sannsynlig er jeg som trenger det mest :)
Under følger en haug med bilder, siden jeg ikke helt klarer å huske hvilke jeg har lagt ut her eller ei
 
 
 Koseredningshundsalg på Jærhagen
 
 Click har fått seg fancy dekken
 
 Makrell til middag
 
 Ullgris
 
 Juleaften
 
 Brandal
 
 
 Click vil være med på leken
 
 Tess, Tinka, Hera og Click
 
 
 Vi har endelig fått opp lysene på kjøkkenet, OG byttet ut de brune listene overalt (hadde ikke bilde av det akkurat nå)
 
 Tur på Hellestø
 
Ball er godt
 
Sleepyhead
 
 En dag skal vi "naile" den meldingen
 
 Sportrening i Ølbergskogen
 
 Middagsmat
 
 Enkeltdekk
 
 Trening på fotbakkbanen
 
 Grave, grave, grave
 
 "Mitt hull!!!!"
 
 Venter på Beate og Saga utenfor Bruelandsenteret
 
 Frossent på INNSIDEN av jobbilen i dag
 
 Hentet bein og lever idag
 
 HG-boooom i Hundesport som kom i posten i dag :-)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar