søndag 3. februar 2013

Treningsoppsummering

Lite treningsoppdatering her, men jeg føler ikke jeg har tid til det. Og de kveldene der skulle være litt tid, ja da er det GODT å sette seg i sofaen og se på mind-numbingly-stupid TV :-) På onsdag var jeg på førstehjelpskurs, og det blir det neste onsdag også, så ingen NRH-trening da, men jeg og Beate fikk skviset inn litt trening etterpå likevel. Meldingstrening i en barnehage :-) Veldig tydelig at Beate er en altfor sterk figurant for Beate, for han hadde store problemer med å komme tilbake med løsbittet. Han holdt det heldigvis hele tiden, men å forlate Beate?? ALDRI I LIVET!!!!!!! så måtte rope på han, men da kom han etterhvert. Er jo klar over at vi trenger en del mer trening på dette, men har ikke hatt tid den siste uken (mannen har lagt med influensa i nesten en uke) og da blir det mer enn nok å holde på med av dagligdagse aktiviteter i ukedagene, med jobb, barn og hund. Lørdag og søndag har jeg heldigvis fått til å trene litt spor, ett på 6 timer og et på ca 3,5 timer. På hvert av sporene har han markert på 3 av 4 gjenstander (må passe på å ikke bli for forutsigbar med antall gjenstander) og gått veldig bra spor, men også her trenger vi en del mer trening.

I tillegg har Click tråkket på ett eller annet skikkelig skarpt, mest sannsynlig på torsdag, for han har et kutt som går tvers over hovedtredeputen på høyre fremfot, så da blir det potesokk og smøring i tiden fremover.

Har egentlig så mye mer å skrive, men nå er det sengen her i huset. Ny uke, nye muligheter venter når vi våkner :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar