mandag 9. september 2013

Mye som skjer... men lite skriftlig :)

Jeg ble plutselig klar over at jeg ikke har skrevet noe på bloggen siden begynnelsen av juli, så da er det nok på tide med en liten oppsummeringsblogg :)

I løpet av sommeren har vi hatt ferie, to uker på Sunnmøre, nesten en uke på hytta på Sand, og resten ble tilbrakt her hjemme med blant annet oppussing av kjellerstua (som bare er noen ledninger fra å være helt klar, og vi kan ENDELIG ha en skikkelig TVstue) Kan trygt si vi begge gleder oss til det :) I tillegg har jeg laget en pallesofa, som ble akkurat ferdig til høsten og regnet kom :) Men den kommer til å bli suuuper til neste vår/sommer :) Noah knakk armen i løpet av sommeren, Geir og meg har vært på telttur og Noah har spilt fotball med begge sine oldemødre på 86 år :)

Ellers så har jeg og Click trent en del, både spor og rundering i sommer. Spor har hovedsakelig vært etter meg, både asfalt og i terreng, men det må trenes meeeeer på. Prøvde litt på feltsøk også, men det har vi lagt litt bort frem til jeg får en mer sikker markering på gjenstand i sporet (selv om han markerte alle gjenstander i sporet på Evjesamlingen, men mer om det i et annet innlegg). Click roter litt med hvordan han skal markere gjenstanden hvis jeg trener for mye spor og felt parallelt, så nå skal vi trene hovedsakelig på spor en tid fremover.

Litt bilder fra sommeren kommer her:



 
 
 
 
 
 Vi fikk et SKIKKELIG regnvær på vei ned fra Dalevatn en dag
 
Verdens beste avslapningsstol
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar