torsdag 15. oktober 2009

Frost utvider vennekretsen...

Søndag var vi en tur i Vagleskogen og møtte på Biko (White Viking). Morsomt å endelig se enda en hvit gjeterhund i levende live. Ikke så mange av de her, men det blir flere og flere :-) På bildet ser jeg at Frost er på samme størrelse som Biko, men i det daglige synes jeg fortsatt han er den skjønne lille valpen vi hentet fra EvaLiz. Får litt bakoversveis av å se han på bilder... han er jo fortsatt skjønn da ;-)


På andre siden av motorveien ligger et hestesenter som vi har gått innom et par ganger. Greit å la Frost hilse på hester og ting som er større enn seg. Han synes det er litt skummelt, brummer litt og inviterer deretter til lek, så altfor skumle kan de ikke være. Men det er ikke så lett å få tatt bilder av både hesten og Frost samtidig.





Så da ble det hesten på et bilde...




De fleste bilder ble seende slik ut....




Men plutselig ble Frost opptatt av en annen hund lenger borte og da fikk jeg dette bildet :-)


2 kommentarer:

  1. Åh, Biko tror jeg at jeg har truffet før, da han var valp! Kan vel ikke være så mange kvitinger her med det navnet? :)

    SvarSlett
  2. Bare en som jeg kjenner til ihvertfall :-) tror de trener en del på Åsen

    SvarSlett