lørdag 24. oktober 2009

Nesten så vi blåste bort...

Idag har vi nesten blåst bort på toppen av Gloppenuten. Turen opp gikk egentlig veldig fint, nesten solfri himmel og god temperatur. Hadde litt problemer med pusten i de verste bakkene, 2 uker med influensa gjør det mot deg ;-)


Gikk forbi mange fine steder, og elva var spesielt kjekk for de 4-bente


Rocky og Frost tusler rundt i det kalde vannet. Skjønner ikke helt at de ikke fryser på potene, men de om det.....


Sukkerklumpene mine og Rocky.


De "nygifte" (vet ikke hvor lenge vi får lov å kalle oss det, men synes vi kan få lov en stund til)


Ulven vår


Frost og Rocky i god lek


Nesten kommet til toppen, vinden begynner skikkelig å rive.


Og da var vi på toppen, og holdt på å blåse ned igjen. Både Geir og Frost ser litt forblåste ut

Måtte legge ALL vekt til for å stå imot vinden


Fant oss litt le hvor vi kunne spise nisten vår, og her fant vi ut at termosene våre er ødelagte :-(
Når vi kom hjem satte Geir seg til å bestille nye på internett, så til neste helg er vi kanonklare til nye eventyr


Etter den lange turen hadde Frost og Rocky fortsatt energi til å herje litt før vi hoppet i bilene


En liten vanningspause før turen var over

Har veldig lyst på speilreflekskamera og et fotokurs, så jeg endelig kan ta skikkelige bilder. Ser med gru på mange av de bildene jeg legger ut, men synes det er så morsomt å vise hva vi gjør på også, så her er det valgets kvaler. Det føres opp på listen sammen med de mange andre tingene jeg har lyst å lære

1 kommentar:

  1. Kjempefine bilder! Så deilig med fjelltur! Jeg vil også gå fotokurs. Jeg har Canon 350D, og er veldig fornöyd med den men jeg kan jo kanskje 10% av alle funksjoner så et kurs hadde vaert topp! Legger det til min gjöre-liste også!

    SvarSlett