mandag 9. april 2012

Trening med Beate og Saga

I går kom Beate og Saga bort til oss for å trene litt :-) 
Jeg og Click trente på burlek og omvendt lokking, noe vi ikke har gjort utendørs før (knapt nok innendørs også). Men det er moro å se hvor kjapt han tar ting, så jeg ser for meg at det ( i aller høyeste grad) er jeg som vil holde denne ekvipasjen tilbake ;-) I tillegg testet jeg litt ut ulike leker, for å se hvilke han syntes er kulest, hvem jeg kan kombinere med hverandre og hvilke som ikke var kule i det hele tatt. Han har vært litt myk i bittet før, men nå når tannfellingen er ferdig virker det som om han har blitt litt fastere.

  
 "Aldri i livet om jeg vil ha den godbiten!!!!!!"

 Men leke derimot ;-)



 Beate og Saga

 Leking i fremmed miljø

 Finfin kontakt med baklengs marsj


  "Ball, ball, ball"

"Wooooops"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar