søndag 6. mai 2012

EXELENT

....skrives det med en eller to x'er?? Uansett..... idag har både Click og jeg hatt vår utstillingsdebut :-)  For å ha trent såpass lite på dette, så synes jeg gutten gjorde en kjempegod jobb. Han hadde jo litt lyst å vente på broren som kom løpende bak noen ganger, men den gutten imponerer meg i nesten alle situasjoner.

Kritikken han fikk var:
"exelent proportions, exelent substance, beautiful head, normal topline, correct underline, meduim long body, exelent coat, normal movement"

Premieringen ble dermed Exelent og Very Promising :-) "Lillebror" Caoz ble Best i Rase Valp og Nemi ble BIR Voksen og champion :-) Gratulerer så mye til begge to
Jeg har fått låne noen bilder av Kristin og Linda av oss i (og utenfor) ringen


Vi har en del å trene på av oppstilling :-)


 Her fikk jeg et vennskapelig råd (les: Sissel ropte fra andre siden av banen) om at jeg måtte reise meg opp og stille opp Click. Alt man skal huske på ;-)

 En siste runde før Caos fikk rosetten
 Brødrene Vi'Ka Coaz og Vi'Ka Cadoo (Click)


HMMMMM.... fikk beskjed av Tone i dag at valper ikke får tittelen excelent. Rosa/rød sløyfe valp står for very promesing og det fikk jo begge guttene :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar