mandag 7. mai 2012

Må legge en plan

...for runderingstreninga. Jeg har jo aldri trent dette før, og har ikke helt oversikten over de ulike momentene, hva som bør komme først og sist og alt innimellom :-) Jeg har jo en viss anelse, men vil gjerne få laget en skikkelig plan for fremgangen nå. Jeg har kontaktet instruktøren på mitt lag, og venter på svar derifra, men i mellomtiden har jeg kjøpt "Rundering i teori og praksis". Planen er å sette meg godt inni det som står der, gjøre med noen egne tanker og deretter diskutere litt med både instruktør og andre kjente som har holdt på med dette en stund. Hittil har vi egentlig bare jobbet med figurantinteressen og koblingen mellom elev-trekanten og det å finne folk ute i skogen. Han har ihvertfall ingen problem med å løpe ut, og han jobber veldig bra og selvstendig. Selv når han mister litt oversikten over hvor lukten og lyden kommer fra, så jobber han helt til han finner figuranten.

Kanonfornøyd med "lillegutt", nå er det bare jeg som må få hodet på rett plass og gjøre det lettest mulig for Click :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar