mandag 22. mars 2010

Knallrød i trynet....

...og det er bare min egen feil. Fikk en SYYYYK lyst over meg når jeg satt og så TV, så da var det bare å stue Frost i bilen og kjøre til Vannbassenga. For de som aldri har vært der så er starten på denne løypen en virkelig motivasjonskiller, men med en trekkvillig hund så går det som en lek. Det var virkelig tydelig at joggeturene har blitt neglisjert den siste tiden (de siste årene egentlig). Men det var godt å komme seg ut, selv om det regnet. Synes nesten det er best å jogge da..
Frost var kjempeflink og travet stort sett hele tiden med relativt stram line. Prøvde bare å stoppe for litt snusing 2 ganger, men når han fant ut at jeg bare løp videre så tok han det veldig kjapt. Holdt seg foran hele tiden, uten å stresse med å løpe fortere. Skikkelig imponert over gullklumpen min og dette fristet virkelig til gjentakelse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar