torsdag 25. mars 2010

Sportrening med Lili og Biko

Tirsdag kom Lili, Ingve, Biko og Aron en tur til Egersund og vi fikk gått noen ID-spor, med relativt fremmede figuranter.

Jeg og Frost klar til dyst

Helten og jeg fant figuranten gitt

Geir passer på at lukten sitter godt på smelleren

..og får direksjoner på hvor han skal legge seg

Biko får smelleren...

...and away we go



Her ser dere at Frost bikker litt over og blir veldig giret på å løpe fort ut og knapt nok er klar over at han går spor. Jeg bruker noen steg på å holde han igjen, og allerede da har han fått mye selvbelønning, så vi har en vei å gå her :-)
Lurer på om jeg skal legge litt om og trene på at han må ta det med ro og være grundigere i selve sporarbeidet, og ikke gå så mye på overvær. Rett og slett begynne på starten igjen og legge godbiter i hvert fotspor. Må diskutere mer med meg selv, og kjenner jeg han rett vil nok Geir komme med noen meninger også ;-)

2 kommentarer:

  1. Hei! Strax gikk som et lyn i sporet når vi begynte - vanskelig å bremse han. Jeg la et spor som fikk ligge 17 timer, og da måtte gutten min virkelig konsentrere seg, og senket farten betraktelig! Vet ikke om det er riktig å gjöre det slik, men det virket i hvertfall for oss. Sporet blir vanskeligere, og i tillegg er det ikke så mye overvær i gå på. Jeg har også kun trent på gjenstander, fordi det er så vanskelig å plassere en figurant uten at det blir masse overvær. Vi skal vel prøve oss på figuranter denne sesongen, men det blir nok mest gjenstander. Kul å se hvordan Frost jobber! Mer film takk :-D

    SvarSlett
  2. Dette høresbare så kjekt ut! Vi må også komme i gang med spor av noe slag snart. Dere er flinke! : )

    SvarSlett