tirsdag 6. juli 2010

Kløven er tatt i bruk

Endelig fikk jeg somlet meg til å ta med kløven på tur. Frost syntes ikke det var kult å få den på seg, men plutselig stod det en sau og så på oss og da var kløven glemt :-) Takk til sauen for gunstig timing 

Idag bar det til Mysingehålå... eller egentlig var planen en annen tur, men jeg kjørte feil og havnet plutselig nærmere denne turen enn den andre ;-) En fin tur, i kanonfin natur. Fikk ikke tatt med et skikkelig kamera i dag, for kompaktkameraet var tomt for strøm (typisk) og det var litt regn i lufta så jeg ville ikke ta med speilrefleksen (takk og lov for det, for vi fikk noen skikkelige regnskyll). Dermed er bildene og filmen fra i dag av dårlig kvalitet, men de gir et inntrykk av den fine turen vi har hatt.

Oppakning: kløv + et dusjhåndkle i hver side

 Frost er sikker på han er på riktig vei (den røde flekken nederst i bildet er staur/pinner som markerer hvor stien går)

 Midt oppe på fjellet her ble noen omkomne fra en flystyrt under krigen begravd, klarte ikke helt å skjønne om det var norske eller engelske, men vil tippe de var engelske. 

 Trykker du på bildet, blir det lettere å lese hva som står på tavlen

 "Hvilken skal vi ta først Frost??"

 Denne er festet på steinen som utgjør en del av Mysinghålå

 Frost sitter i åpningen til hulen, jeg turde ikke gå inn, er rett og slett for pinglete når jeg er alene

 Fineste gutten min

Under den store steinen ligger Mysinghålå, godt skjult. For ekstra sikring var det bygd opp med stein under, i tillegg var det satt inn et vindu :-)



Frost går bananas  innkallingen sitter (han må bare tenke seg om først). Når vi satte oss ned og slappet av utenfor Mysinghålå, tok jeg av kløven og lot Frost leke seg litt. Ser ut til at han hadde det gøy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar