tirsdag 13. juli 2010

Ny LP-trening

Endelig var Kristin og Hera tilbake fra ferie, så da bar det til Stavanger og Jåttåvågen for en ny LP-trening. Kanonfornøyd med økten, for både Frost og Hera var veldig fokusert på å trene og følge med på hva vi gjorde. Frost kunne ikke brydd seg mindre når en gammel dame med dachs gikk forbi, så ut som om hun ville komme bort og la hundene hilse, men kroppsspråk (vårt) sier så mangt :-)

Jeg prøvde å tøye grensene til Frost litt i går, med å gå ca 70 meter, med temposkifter. Frost gikk kjempebra, men det er kanskje ikke så rart når vi la treningen til en grusplass med bittesmå rullestein, så både jeg og Kristin gikk på trynet og baken flere ganger. Hvem kan mostå en slik oppfordring til lek??? ;-)

Vi fikk også sjansen til å trene litt fellesdekk og stå. Frost begynner virkelig å skjønne det med stå, så lenge jeg står, eller går bort fra han til siden eller bakover. Når jeg fortsetter å gå fremover har han et ønske om å bli med, men i går hadde han jammen et gjennombrudd og jeg kunne gå rundt han uten at han bevegde på seg. JIPPI!!!!!!

Fremover må jeg bli flinkere å tøye grensene til Frost på "felles"-dekken her hjemme. Sette på en klokke og trene, trene, trene :-)

Noen av de siste filmene jeg har tatt av treningen vår

Første gang Frost trener på STÅ

Hopp over hinder m/skudd

Lineføring Jåttåvågen

2 kommentarer:

  1. Kekt å lese! Fikk ikke opp videoen fra Youtube....

    Fellesdekk kan vi fokusere litt mer på neste uke. At vi lar dem ligge ved siden av hverandre også kan vi jukse litt og ha en langline på så de ikke får sjangsen til å løpe bort og leke med hverandre :D Om de skulle falle for fristelsen.

    SvarSlett
  2. No trur ej du skal klare å sjå den :-)

    SvarSlett