mandag 29. november 2010

Soving, soving og mer soving..og litt Dogs4All

.. er egentlig ikke så mye som har skjedd den siste uken heller. Eller litt har jo skjedd, men uken begynte veldig rolig, med at Frost sov hele mandag og tirsdag, var helt i ørska onsdag og litt mer våken torsdag :-) Hardt å være på sporkurs tydeligvis. Planen var egentlig å delta på klubbmesterskapet i lydighet på onsdag, men siden han hadde sovet så mye og ikke vært i form til trening, så stakk vi bare en tur oppom og så på. Hadde blitt litt dårlig gjort mot Frost å presse han til å være med på slikt da ja. I tillegg hadde han vært med meg på jobb den dagen. Torsdag var det nok en treningsdag, og Frost var egentlig veldig flink i begynnelsen, men etterhvert la han ned veto. Ikke interessert i å trene i det hele tatt, men fikk lurt han med meg en liten stund til før vi avsluttet med en skikkelig lekeøkt. Frost vet virkelig hva han vil her i verden, og det er jammen ikke alltid det samme som jeg vil :-)

I helgen har jeg hatt en singeltur til Drammen, Oslo og Dogs4All. Morsomt å se alle de skjønne hvite på utstillingen, men fikk litt bakoversveis, for jeg synes alle var så små i forhold til Frost. Har vel egentlig bestemt meg for å stille han ut noen ganger i løpet av 2011, bare for å få bedømmelser på han. Lett påvirkelig ja :-) Fikk kjøpt både utstillingsbånd og gjort en kanondeal på små baller med tau i, så er veldig godt fornøyd med turen.

Gratulerer så mye til Kristian og Beyla of White Viking (Berit) med BiR og Kari og Aipo of White Rewyr med BiM, Begge ble dermed Nordiske Vinnere. Ikke verst at begge er etter norske oppdrettere :-) Hadde desverre glemt kameraet mitt, så ble ingen bilder fra helgen :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar