søndag 12. desember 2010

En helg i friluft

Lørdag var egentlig planen å pakke med seg litt mat, termos med varm drikke og begi seg ut på tur i timesvis i Hetlandsskogen, men allerede etter 1,5 time hørte jeg det første hundeglammet og tenkte som så at her var det jegeren i aksjon. Veldig merkelig egentlig, for jeg følte det på meg fra jeg startet turen. Så da ble turen sterkt kuttet ned på og vi tuslet tilbake til bilen. Pga et skikkelig regnvær ble det ingen bilder denne dagen, men vi hadde likevel en veldig fin tur sammen. Frost så ihvertfall ut til å kose seg der han løp løs og luktet på hver en tue og tust :-)

Idag våknet vi til strålende sol, nesten skyfri himmel og et lett dryss av snø på trærne. Og ikke minst noen få minusgrader :-) Da ble tursekken pakket igjen og veien gikk til skogen på Fotland denne dagen. Noen bilder som viser vår kjempefine tur.


 Pinnelek er ALLTID kult... litt forventning fra Frost her ja
 Slapp akkurat unna
 Fineste gutten... vi går fortsatt med refleksdekken på, pga jeg ikke helt stoler på jegere

 Guttene i livet mitt

 Pinneløp... dere ser pinnen i luften øverst i høyre hjørne

 "Talking to me???"

 To gode turkompiser..KvikkLunsj og kakao

 Frost har fått engleglorie "all over"

Kom ikke her og si at dette ikke er verdens fineste :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar