onsdag 11. november 2009

Borestranden...fantastiske Borestranden

Innimellom all pakking, flytting, utpakking og maling har vi hatt litt tid til å kose oss også. I går hadde jeg en del ærend i Stavanger og da stakk vi en tur til Borestranden på veien hjem. Vi hadde hele stranden for oss selv, strålende vær og alt var herlig. Tror nok Frost satte veldig pris på å strekke på bena, for han hadde noen sinnsyke raptuser.... Raste rundt, gravde litt, kom med noen grynte/knurrelyder (som mest av alt høres ut som når en bjørn brummer) og raste litt igjen. Fantastisk å se hvordan han koser seg i slike stunder.




Fantastiske Borestranden, uten et menneske å se... tror jeg lar resten av bildene tale for seg...









Jeg er veldig spent på om jeg finner slike fine turområder her i Egersund, men de dukker nok opp etter som jeg blir bedre kjent :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar