onsdag 11. november 2009

Photosession...på en måte

Frost har fått seg nytt halsbånd fra Kennel Kifani og da tenkte jeg som så at dette må vises frem. I god tro satte jeg meg til med et LASS skinkebiter på stuebordet, fant frem fotokameraet og prøvde å få et fint bilde.


Med en gang jeg dro frem kameraet, kom Frost ilende til for å se hva som skjedde. Hadde typisk satt innstillingen på ett eller annet feil, så bildet ble tatt litt for sent.... som dere ser ;-)


Mens jeg skulle stille inn kameraet på riktig innstilling, fant Frost ut at der lå MANGE skinkebiter på stuebordet og bestemte seg for å gjøre et innhogg der. Her ser dere også det nye halsbåndet hans (SØTEKNØSET)


Skjønneste sniken i Egersund


Et typisk bilde av Frost. Han klarer ikke helt sitte stille lenge nok til at jeg får tatt bildene...enten er det han som har dårlig tålmodighet eller så er det jeg som er treg... satser på det første ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar