søndag 22. november 2009

Egersund Chokoladefabrik & Co.



Som en fin liten søndagstur (føler meg 100 år når jeg skriver slikt) dro vi innom Egersund sentrum for å besøke den mye omtalte (i avisen) sjokoladefabrikken. Og så klart for å teste om det var så godt som alle skryter av. Ble en del smaksprøver og det stemte..... sjokoladen var som sjokolade er og skal være... NYDELIG


I helgen satte jeg og skulle sende en presentasjon og bilde av meg til å legge ut på hjemmesiden til Hvit Gjeterhundklubb og da ble jeg prlutselig klar over at jeg ikke hadde noen av meg og Frost. Det er stort sett alltid jeg som tar bildene så vi har mange av Frost og Geir sammen. Så da måtte vi gjøre noe med det... Se så søtt vi... ehhhh.. jeg smiler. Frost er som vanlig opptatt med andre ting.

Men ble jo et lite smask til slutt ;-)



Skjønneste kjekkasen



SYNDEREN
Forrige helg, når vi var på hyttetur, måtte Frost stå utenfor hytten i langline mens vi spiste frokost og vasket ut. Hadde delvis utsyn og kontroll på hvor han var fra frokostbordet, men plutselig så jeg bare enden på langlina (den enden Frost egentlig skulle være i). Vel ute så jeg at gutten hadde rett og slett gnagd over og tatt seg en tur i skogen. Fikk sjekket innkallingen da, og den satt som et skudd, men resten av utvaskingen måtte han sitte i bilen og vente.


Den skyldige, med stumpen som hang igjen i selen hans :-)



Og sist, men ikke minst, vi har endelig fyrt opp i PEISEN...Begynner å komme (delvis) i orden nå ja.

1 kommentar:

  1. så fine bilder! Og deilig med sjokoladefabrikk! Når du kommer på besök til Oslo må vi gå på kokosbollsfabrikken - jeg skjönner jo a vi har felles interesser :-D Og det der med langline, sette fast ute og tro det skal gå bra...Strax har tatt 3 bånd allerede, det er helt umulig å sette han fast har jeg skjönt!

    SvarSlett