søndag 1. november 2009

Mektig imponert...

Her trodde jeg at jeg skulle vente i 7 lange og 7 brede på bildene av Frost, men hva fikk jeg vel ikke på mail fra Gerd Marit bare noen minutter etter jeg la ut forrige innlegg..... Tusen takk for det Gerd Marit :-)
Hun har forresten en egen blogg og hjemmeside som er tilegnet hunden hennes Cora (pincheren)


Fingertarget


Target på trekloss


Fingertarget (rimelig laidback stil...)


Frost synes det blir for mye stress å stå og jobbe, så da la han seg liksågreit med poten PÅ klossen


Og når han ikke helt skjønte hva han skulle gjøre tok frustrasjonen overhånd, og klossen måtte bites på.





Plutselig noen av de andre deltagerne som beveget på seg og da datt vi litt ut igjen...



Der var kontakten ja




og der var target.....



= en heidundrendes fest og lek :-)


Ser på bildene her at matmor har jammen lagt på seg i det siste, og det er ikke bra. Skal bli digg når Frost blir litt eldre og klarer litt lengre turer.

2 kommentarer:

  1. Så fin side! Og ivrige på tur med kamera er dere og! Det er en ting med et stort speilrefleks - litt mer stress å ta med :-)

    Dere blir nok lagt til på lista over blogger å følge - og gi beskjed når dere går i sørmarka da - har vært der enone ganger med Pinscherbroren til Cora (halvbror) - så da blir vi flere - enn så lenge :-)

    SvarSlett
  2. Så gøy å lese om klikkertrening og alt! Klikker er fantastisk å bruke, men er helt enig - det er mye å tenke på! Jeg klikker som regel alt for tregt..og Strax er alt for rask :-) Og du lurte på hvorfor jeg kaller oss Dovreflocken...vel, fordi jeg bor i en gate som heter Dovresvingen, og vi er en flokk...har ikke mer fantasti en så er jeg redd :-D

    SvarSlett